Dear client,

Since 1903, the name Sanct Bernhard has stood for high-quality, effective natural remedies, nutritional supplements and personal care products from our own production. Our experience, qualified employees, state-of-the-art production processes and meticulous controls ensure that all our products meet the highest standards.

Through the coordinated interaction of all company divisions, we have been able to maintain our quality standards for decades and to constantly expand them in many areas. Your satisfaction and health are important to us.

We are currently modernising our shipping system. Unfortunately, there may therefore be delays of 2-3 days in the dispatch of your order. Our team is working at full speed to deliver your order as quickly as possible. We therefore apologise for the delay and thank you for your patience.

We therefore kindly ask you to excuse the delay and thank you for your patience.

Your Sanct Bernhard team

Note: Delivery of the products may currently be delayed by 2-3 days. We therefore kindly ask for your patience.

We have identified another language for you!
Here you have the option to choose another country or region to view content for your location and shop online.

Μεταφερθείτε στα περιεχόμενα

Συχνές ερωτήσεις - Ερωτήσεις για το ηλεκτρονικό κατάστημα

Εάν έχετε βάλει μερικά προϊόντα στο καλάθι αγορών , τα οποία παραγγέλνετε τακτικά, μπορείτε να τα αποθηκεύσετε και όποτε θελήσετε να τα ξαναπροσθέσετε στο καλάθι σας.

Για να το κάνετε αυτό, συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και ανοίξτε το καλάθι αγορών που θέλετε να αποθηκεύσετε. Πατήστε το κουμπί"Αποθήκευση καλαθιού" (δίπλα στο κίτρινο κουμπί "Ταμείο").

Στο πλαίσιο διαλόγου που θα εμφανιστεί θα σας δοθεί ένας κωδικός με τον οποίο μπορείτε να επαναφέρετε το καλάθι αγορών. Παρακαλούμε σημειώστε τον!  Εάν το επιθυμείτε ο κωδικός μπορεί επίσης να σας αποσταλεί μέσω email (συνιστάται).

Εάν δεν έχετε εγγραφεί ακόμα, μπορείτε να αποθηκεύσετε το καλάθι αγορών σας και να το επαναφέρετε αργότερα χρησιμοποιώντας την ίδια διαδικασία.

Πως μπορώ να επαναφέρω το καλάθι αγορών;

Για να το κάνετε αυτό, συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και ανοίξτε το άδειο καλάθι αγορών. Πατήστε το κουμπί"Φόρτωση καλαθιού" (δίπλα στο κίτρινο κουμπί "Ταμείο").
Θα ανοίξει ένα πλαίσιο διαλόγου, στο οποίο θα πρέπει να εισάγετε τον κωδικό που έχετε σημειώσει.

Το περιεχόμενο του καλαθιού αγορών φορτώνεται και εμφανίζεται τώρα. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε το αποθηκευμένο περιεχόμενο σε ένα υπάρχον καλάθι αγορών.

Επιφυλασσόμαστε ωε προς αλλαγές προϊόντων και τιμών, σφάλματα εκτύπωσης ή υπολογισμού καθώς και σφάλματα σε λέξεις και εικόνες. 


Μπορείτε να διαγράψετε προϊόντα που έχετε ήδη τοποθετήσει στο καλάθι αγορών ή να αλλάξετε τον αριθμό τους.

Διαγραφή προϊόντων:

  • Πηγαίνετε στο καλάθι σας.
  • Πατήστε στο εικονίδιο "Κάδος απορριμμάτων" στα δεξιά κάθε στοιχείου.
  • Μετά από μια ερώτηση ασφαλείας μπορείτε να αφαιρέσετε μεμονωμένα προϊόντα από το καλάθι σας.

Αλλαγή αριθμού τεμαχίων:

  • Πηγαίνετε στο καλάθι σας.
  • Στην σειρά των προϊόντων θα βρείτε το πεδίο "Αριθμός".
  • Επισημάνετε τον εμφανιζόμενο αριθμό και εισαγάγετε τον νέο αριθμό.
  • Παρακάτω θα εμφανιστεί ένα Link για την ενημέρωση του καλαθιού, που χαρακτηρίζεται από ένα σύμβολο με 2 βέλη σε έναν κύκλο. Πατήστε αυτό το Link και θα εμφανιστεί η νέα υπολογισμένη συνολική τιμή.

1. Συνδεθείτε πρώτα μέσω του λογαριασμού σας και γεμίστε μετά καλάθι σας!

2. Βεβαιωθείτε ότι έχετε εγκαταστήσει τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις και προγράμματα για το λειτουργικό σας σύστημα.

3. Κατά τη σύνδεση συμπληρώστε όλα τα πεδία εισαγωγής με γκρι φόντο. Συμπληρώστε προσεκτικά τα πεδία εισαγωγής.

4. Να θυμάστε τον κωδικό πρόσβασής σας (σημειώστε κεφαλαία και πεζά).Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασής σας, κάντε κλικ στο "Ξεχάσατε;" και ακολουθήστε τις οδηγίες.

5. Προσέξτε επίσης ότι μόνο ένας λογαριασμός πελάτη μπορεί να δημιουργηθεί με τη διεύθυνση email σας.

Εδώ θα βρείτε τη Σύνδεση στο λογαριασμό σας.
Περαιτέρω ερωτήσεις για τη διαδικασία παραγγελίας θα τις απαντήσουμε στο τηλέφωνο +49 (0)7334 / 96540.


Εάν δεν μπορείτε να συνδεθείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημα, τότε η λειτουργία "Απώλεια κωδικού"-σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε νέα δεδομένα πρόσβασης.

  • Εισάγετε το E-Mail σας, το οποίο δηλώσατε κατά την εγγραφή.
  • Θα σας σταλεί ένα Link μέσω E-Mail, το οποίο θα σας δίνει τη δυνατότητα να ορίσετε νέο κωδικό πρόσβασης.
  • Πατήστε στο Link σε αυτό το E-Mail και ορίστε έναν νέο κωδικό.

Εδώ θα βρείτε τη λειτουργία Απώλεια κωδικού-Funktion:

Εάν εξακολουθείτε να μην μπορείτε να συνδεθείτε, επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά:
Tηλ. +49 (0)7334/96540.


Μπορείτε να διαχειριστείτε όλα τα δεδομένα σας στον λογαριασμό πελάτη. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας.
Πατήστε στο "Ο Λογαριασμός μου / Σύνδεση εδώ" στην επάνω γραμμή πλοήγησης.
Εάν είστε ήδη συνδεδεμένος πατήστε στο "Ο Λογαριασμός μου" στην επάνω γραμμή πλοήγησης.
Στην ακόλουθη σελίδα επισκόπησης, αλλάξτε μεμονωμένες λεπτομέρειες στην ενότητα

  • Δεδομένα πρόσβασης
  • διεύθυνση χρέωσης
  • διεύθυνση παράδοσης
  • Τρόπος πληρωμής

ατομικές πληροφορίες.
Πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, έχετε την ευκαιρία να ελέγξετε και να διορθώσετε ξανά τις καταχωρίσεις σας.

Εδώ θα βρείτε Ο Λογαριασμός μου / Hier anmelden .

 

Πού μπορώ να αλλάξω τα προσωπικά μου δεδομένα, όπως διεύθυνση, διεύθυνση παράδοσης, κωδικό πρόσβασης, διεύθυνση email κ.λπ.;

Η παραγγελία στο ηλεκτρονικό κατάστημα απαιτεί ξεχωριστή εγγραφή, καθώς χρειαζόμαστε μερικές επιπλέον πληροφορίες για μια ηλεκτρονική παραγγελία, όπως π.χ. τη δεύθυνση E-Mail σας.
Σημειώστε επίσης ότι με τη διεύθυνση email σας μπορεί να δημιουργηθεί ένας μόνο λογαριασμός πελάτη.

Εδώ θα βρείτε τη Σύνδεση μέσω του λογαριασμού σας.


Ναι, μπορείτε να βάλετε παραγγελία και χωρίς λογαριασμό πελάτη.

  • Γεμίστε με προϊόντα το καλάθι αγορών σας και πατήστε το κίτρινο κουμπί "Ταμείο".
  • Αμέσως θα εμφανιστεί ένα πεδίο διαλόγου, όπου θα έχετε τρείς δυνατότητες.
  • Πατήστε στα δεξιά στην"Παραγγελία ως επισκέπτης"  στο Link: "Συνέχιση χωρίς λογαριασμό πελάτη".
  • Παρακαλούμε συμπληρώστε το παρακάτω έντυπο και επιβεβαιώστε τις πληροφορίες σας πατώντας το κουμπί.

Η παραγγελία σας έγινε τώρα χωρίς τη δημιουργία λογαριασμού πελάτη.


Τα προϊόντα μπορείτε να τα βρείτε με διάφορους τρόπους:

  1. Μέσω του κεντρικού πεδίου αναζήτησης (ζωντανή αναζήτηση - Live-Search): 
    Εισαγάγετε μια λέξη-κλειδί (π.χ. "Σελήνιο") και θα λάβετε 10 βασικά αποτελέσματα.
    Όλα τα αποτελέσματα τα λαμβάνετε πατώντας το κουμπί Αναζήτηση ή με το κουμπί ENTER.
  2. Αναζήτηση στις κατηγορίες:
    Ψάχνετε κάτι για ένα συγκεκριμένο θέμα (π.χ. "απώλεια βάρους");
    Οι Βασικές κατηγορίες ή οι Θεματικές Ενότητεςμας σας δίνουν μια γρήγορη επισκόπηση.
  3. Προϊόντα Α-Ω
    Ξέρετε με ποιο γράμμα ξεκινά το όνομα του προϊόντος;
    Τότε χρησιμοποιείστε την αναζήτηση Α-Ω στη Γραμμή πλοήγησης!
  4. Αναζητάτε ειδικές προσφορές ήνέα προϊόντα;
    Στη Γραμμή πλοήγησης

Ως πελάτης του Οίκου βοτάνων, μπορείτε επίσης να λάβετε τα παραγγελθέντα προϊόντα σε ένα DHL Packstation ή στο ταχυδρομείο. (Αυτή η υπηρεσία είναι προς το παρόν διαθέσιμη μόνο για τη Γερμανία.)

Συμβουλή: Πρέπει πρώτα να εγγραφείτε ως πελάτης στην DHL!

Πριν επιβεβαιώσετε την παραγγελία στο βήμα 3, μπορείτε να αλλάξετε τη διεύθυνση παράδοσης. Στη μάσκα εισαγωγής για τη διεύθυνση παράδοσης, επιλέξτε το σημάδι επιλογής "Παράδοση στο Packstation/ταχυδρομείο".

  • Τώρα συμπληρώστε αυτά τα πεδία:
  • Το όνομά σας και τον ταχυδρομικό κώδικα και τη θέση του Packstation/υποκαταστήματος ταχυδρομείου
  • Αριθμός ταχυδρομείου = ο αριθμός πελάτη σας στη DHL
  • Επιλέξτε: υποκατάστημα ταχυδρομείου ή Packstation
  • Στο πεδίο δίπλα του, εισαγάγετε τον αριθμό του υποκαταστήματος ή του Station (πώς να βρείτε τους Packstation της DHL )

Δεν απαιτούνται περισσότερα στοιχεία εδώ. Αποθηκεύστε τις καταχωρίσεις σας και συνεχίστε με τη διαδικασία παραγγελίας.


Ζητούμε συγνώμη εάν σας έχουμε στείλει ένα ελαττωματικό, κατεστραμμένο ή απλά λάθος αντικείμενο. Προσπαθούμε πάντα να πραγματοποιήσουμε όλες τις παραδόσεις προς απόλυτη ικανοποίηση σας.

Εάν θέλετε να κάνετε χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης, θα βρείτε εδώ την πολιτική ακύρωσης. 


Είναι πιθανό ο κωδικός κουπονιού σας να έχει ήδη λήξει και επομένως δεν ισχύει πλέον. Ελέγξτε τους όρους και τη διάρκεια του κουπονιού.

Πιστωτικά ή κουπόνια που έχετε λάβει από εμάς μέσω τηλεφώνου, για παράδειγμα, ή που έχουν εκδοθεί σε ένα από τα καταστήματά μας, δεν μπορούν προς το παρόν να εξαργυρωθούν στο Διαδίκτυο για τεχνικούς λόγους.


Μια άλλη αποστολή του κωδικού κουπονιού μπορεί να γίνει από τους υπαλλήλους μας. Γράψτε μας για το θέμα μέσω του έντυπο επικοινωνίας ένα μικρό μήνυμα.
Στη συνέχεια, θα σας στείλουμε έναν κωδικό κουπονιού αμέσως.


Μπορείτε εύκολα να εξαργυρώσετε ένα κουπόνι που έχετε λάβει για μια νέα σύσταση πελάτη, για παράδειγμα, μέσω του λογαριασμού σας. Μόλις ο φίλος ή η φίλη που μας συστήσατε πβάλει μια παραγγελία στο κατάστημά μας, μπορείτε να εξαργυρώσετε το κουπόνι σας.
Στο πεδίο κουπόνια μπορείτε να μάθετε για την τρέχουσα κατάσταση των νέων πελατών που συστήσατε .
Στον λογαριασμό σας στο πεδίο "Δεσμευτική παραγγελία" θα λάβετε μια σχετική ειδοποίηση και τότε θα μπορείτε να εξαργυρώσετε το κουπόνι.

Πρόσθετη σημείωση: Στη κουπόνια μπορείτε να εξαργυρώσετε ταυτόχρονα παρισσότερα κουπόνια. Η αντίστοιχη έκπτωση θα ληφθεί υπόψη στην παραγγελία σας. Παρακαλούμε προσέξτε ότι μόνο κουπόνια που έχετε λάβει μέσω του διαδικτυακού μας καταστήματος μπορούν να εξαργυρωθούν.

Εδώ θα βρείτε την Λογαριασμός πελάτη/Σύνδεση.


Οι πιστώσεις που έχουν ήδη πιστωθεί στον λογαριασμό πελάτη δεν μπορούν να εξαργυρωθούν στο κατάστημα ή να ληφθούν υπόψη στο τιμολόγιο.
Σε περίπτωση πληρωμής με χρεωστικό σημείωμα, το ποσό της πίστωσης λαμβάνεται αυτομάτως υπόψη στο ποσό της άμεσης χρέωσης, το οποίο μπορεί να ελεγχθεί στην κατάσταση λογαριασμού.
Εάν η πληρωμή πραγματοποιηθεί με τραπεζικό έμβασμα, το ποσό της κατάθεσης μπορεί να αφαιρεθεί από το ποσό του εμβάσματος.

Εδώ θα βρείτε τοΛογαριασμό πελάτη 


Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να συστήσετε φίλους και γνωστούς ως νέους πελάτες.
Δείτε εδώ: "Πελάτες συστήνουν νέους πελάτες"

Παρακαλούμε προσέξτε ότι μπορείτε να συστήσετε μόνο έναν φίλο ή μια φίλη, εάν είστε πελάτης μας και έχετε ήδη βάλει μια παραγγελία στο ηλεκτρονικό κατάστημα μας!

Πρόσθετη σημείωση: Στις τελευταίες σελίδες του καταλόγου μας θα βρείτε μια ταχυδρομική κάρτα για να συστήσετε ένα φίλο. Είναι επίσης δυνατό να συστήσετε φίλους μέσω τηλεφώνου.
Παρακαλούμε προσέξτε, ότι οι συστάσεις που γίνονται μέσω ταχυδρομικής κάρτας ή τηλεφώνου δεν μπορούν να εξαργυρωθούν στο ηλεκτρονικό κατάστημα.


Προκειμένου να εξοικονομήσουμε πόρους, αποστέλλουμε δέματα μόνο με συνολική αξία αγαθών τουλάχιστον 10,00 € εντός της Γερμανίας και συνολική αξία αγαθών 20,00€ στο εξωτερικό. Αυτή η ομαδοποίηση των παραγγελιών εξοικονομεί υλικό συσκευασίας και μειώνει τις εκπομπές CO2 για τη μεταφορά.

Εάν η αξία του καλαθιού αγορών σας είναι μικρότερη από 10,00 € εντός Γερμανίας ή 20,00 € στο εξωτερικό, μπορείτε να κάνετε κλικ στο "Συνέχεια των αγορών" ή να αυξήσετε την ποσότητα του επιλεγμένου προϊόντος στο καλάθι αγορών.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και την υποστήριξή σας - για το καλό του περιβάλλοντος!


We are currently working on offering vouchers for online purchase. Until then, you can order vouchers by phone or e-mail.

Please call us on telephone number +49 (0) 7334/965487 or write to us at ausland@kraeuterhaus.de.

You will receive a code with your voucher, which you can redeem either in our retail shops, by ordering by telephone or when ordering by e-mail.

Discount is not applied to the voucher when purchased, as the quantity discount is taken into account when redeemed. The voucher becomes valid on receipt of payment.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας δείξουμε το σωστό περιεχόμενο για τη γλώσσα και τη συσκευή σας (απαραίτητο), για να παρουσιάσουμε επιλεγμένο περιεχόμενο για εσάς (προτιμήσεις), για να αναλύσουμε την πρόσβαση στον ιστότοπό μας (στατιστικά στοιχεία) και επίσης για να σας δείξουμε σε άλλους ιστότοπους τις καλύτερες ειδικές προσφορές μας (μάρκετινγκ).

Κάνοντας κλικ στο "Αποδοχή όλων" αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μπορείτε να επιλέξετε τα cookies ξεχωριστά και να τα αποδεχτείτε κάνοντας κλικ στο "Αποθήκευση διαμόρφωσης". Μπορείτε να αλλάξετε ή να ανακαλέσετε τις ρυθμίσεις cookies ανά πάσα στιγμή στο υποσέλιδο στην ενότητα "Επαναφορά ρυθμίσεων cookies". Μπορείτε να βρείτε αναλυτικές πληροφορίες στη Δήλωση προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Νομικές πληροφορίες | Δήλωση προστασίας προσωπικών δεδομένων

Αυτά τα Cookies είναι απαραίτητα για τη λειτουργικότητα της ιστοσελίδας μας και δεν μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε (π.χ. SessionCookies).

Αυτά τα Cookies καθιστούν δυνατό, μεταξύ άλλων, να σας εμφανίζουμε προϊόντα που έχετε ήδη δει και να σας προτείνουμε παρόμοια προϊόντα. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στη δήλωση προστασίας δεδομένων μας και στη δήλωση του εκάστοτε παρόχου.

Αυτά τα Cookies μας βοηθούν να κατανοήσουμε πως αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με την ιστοσελίδα μας. Οι πληροφορίες συλλέγονται και αναλύονται ανώνυμα. Ανάλογα με το εργαλείο, έχουν οριστεί ένα ή περισσότερα cookies από τον ίδιο πάροχο. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στη δήλωση προστασίας δεδομένων μας και στη δήλωση του εκάστοτε παρόχου.

Αυτά τα Cookies τα χρησιμοποιούμε για να σας δείχνουμε π.χ. τη διαφήμισή μας σε άλλες ιστοσελίδες. Εάν τα απενεργοποιήσετε, θα σας εμφανίζονται άλλες διαφημίσεις. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στη δήλωση προστασίας δεδομένων μας και στη δήλωση του εκάστοτε παρόχου.

Τα cookies αυτά χρησιμοποιούνται, ώστε να μπορούμε να σας προσφέρουμε επιπλέον υπηρεσίες στον ιστότοπό μας. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στη Δήλωση περί ιδιωτικότητας της εταιρείας μας και του εκάστοτε παρόχου.

Αγαπητοί πελάτες, χρησιμοποιούμε cookies. Μερικά είναι απαραίτητα (π.χ. για το καλάθι αγορών), άλλα εξυπηρετούν στη βελτίωση των online υπηρεσιών, π.χ. για την ενεργοποίηση σχετικών αγγελιών ή εξατομικευμένων περιεχομένων. Μπορείτε να ενεργοποιήσετε τα μη απαραίτητα cookies με «Αποδοχή όλων», μεμονωμένα τα επιθυμητά cookies επιλέγοντας «Διαμόρφωση» ή να επιλέξετε «Απόρριψη όλων». Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αλλάξετε ή να αναιρέσετε τις ρυθμίσεις cookies στο υποσέλιδο στις «Επαναφορά ρυθμίσεων Cookies». Περισσότερες πληροφορίες για τα Cookies θα βρείτε στην Δήλωση προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Νομικές πληροφορίες | Δήλωση προστασίας προσωπικών δεδομένων